تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390
دريافت و استفاده ي خودکار سريال هاي NOD32 با Ulisess Seguridad 10.0.5
اگر از محصولات شرکت امنيتي ESET براي تامين امنيت رايانه ي خود استفاده ميکنيد ، حتماً ميدانيد که نرم افزارهاي NOD 32 Antivirus و ESET Smart Security  براي آپديت اتوماتيک نياز به داشتن يوزر و پسوورد دارند و اين Username و Password ها به گونه اي يک پل ارتباطي ميان سرور آپديت و برنامه ي نصب شده ي شما مي باشند . اين يوزر و پسوورد ها دائما در حال تغيير هستند و هريک از آنها تنها 3 الي 5 روز اعتبار دارند و براي گرفتن يوزر و پسورد جديد مي بايست به سايت برنامه مراجعه کنيد که شايد تکرار اين عمل براي شما خوشايند نباشد از اين رو ميتوانيد از Ulisess Seguridad استفاده کنيد که کار آن دريافت جديدترين يوزر و پسوردها به صورت خودکار است و کار شما را بسيار آسان مي کند . براي استفاده نيز ، خود برنامه آنها را به طور خودکار در برنامه ي مورد نظر شما قرار ميدهد . اين برنامه برروي تمام ورژن هاي محصولات ايست (32 و 64 بيتي) قابل استفاده است .

 

 
حجم فایل: 14 مگابايت
پسوردپسورد فایل :   www.patoghu.com  
 

برچسب‌ها: انتي ويروس, دانلود انتي ويروس, نرم افزار , نرم افزار انتي ويروس, به ياد تو , وبلاگ به ياد تو,

ارسال توسط مدير
تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390
 

دانلود آنتی و ضد جاسوسی قدرتمند Emsisoft Anti-Malware 6.0.0.51

Emsisoft Anti-Malware نرم افزاری حرفه ای برای محافظت از کامپیوتر در مقابل ویروس ها ، تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، تبلیغات جاسوسی ، کرم های اینترنتی ، بات ها ، KeyLogger ها و روت کیت ها می باشد. این نرم افزار دارای 2 اسکنر قدرتمند ضد نرم افزارهای جاسوسی به نام های Emsisoft Anti-Malware و Anti-Virus engine و 3 لایه امنیتی شامل لایه محافظت فایل ، بلوک کننده و امنیت مرور اینترنت می باشد. Emsisoft Anti-Malware برخلاف دیگر سیستم های امنیتی تنها فایل ها را بررسی نمی کند بلکه به صورت مداوم رفتار نرم افزارها را زیر نظر داشته و در موارد مشکوک سریعا به شما اطلاع می دهد. به علاوه ایجاد امنیت کامل در مرور صفحات وب و بلاک کردن وبسایت های خطرآفرین از ویژگی های آن می باشند. از ویژگی های نرم افزار Emsisoft Anti-Malware می توان به مواردی چون 2 اسکنر مجزا شامل آنتی ویروس و بخش ضد نرم افزارهای جاسوسی ، 3 لایه امنیتی در مقابل خطرات جدید شامل محافظت فایل ها ، بلاک کننده و ایجاد امنیت در مرور اینترنت و آپدیت پایگاه داده ها حداقل 5 بار در روز برای مقابله با خطرات و ویروس های جدید اشاره کرد.

 

 

سایر ویژگی های نرم افزار Emsisoft Anti-Malware :
- با استفاده از Emsisoft Anti-Malware و Ikarus Anti-Virus engine امنیت کاملی برای سیستم مهیا می شود.
- لایه امنیتی محافظت فایل ها به بررسی تمامی فایل های دانلود شده و اجرا شده و با استفاده از 4 میلیون الگوی مختلف اقدام به شناسایی نرم افزارهای خطر آفرین می کند.
- نمایش مداوم نرم افزارهای فعال و هشدار در مواقع مشکوک.
- بلاک کردن وبسایت هایی که قصد اجرای یک تروجان یا نرم افزار جاسوسی را روی سیستم شما دارند.
- قرار دادن فایل های آلوده در حالت قرنطینه یا حذف آنها.
- گزینه های حرفه ای برای تشخیص هوشمند و حذف بدافزارها.

  
حجم فایل: 105 مگابایت
پسوردپسورد فایل :   www.patoghu.com  
 


برچسب‌ها: دانلود انتي و ضد جاسوسي, ضد جاسوسي, نرم افزار ضد جا سوسي, دانلود , دانلود نرم افزار , به ياد تو , وبلاگ به ياد تو,

ارسال توسط مدير
تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390

دانلود ویندوز فوق سریع ایکس پی - Windows Xp Speeder Sp3 V.2

ویندوز xp قدرتمند و فوق سریع برای کسانی که سیستم عاملی پرقدرت و سریع میخواهند. تمام اضافات و نرم افزارهای غیر ضروری در این ویندوز حذف شده و به جای آن نرم افزارهای کاربردی معروف اضافه شده تا کاربر با نصب یکبار ویندوز راحت تمام نرم افزارهای مورد نیاز را در اختیار داشته باشد. . بدون نیاز به سریال و کاملا قانونی..با این ویندوز سرعت بوت بالایی را تجربه خواهید کرد و برای سیستم های قدیمی توصیه میشود. بازی ها در این ویندوز راحت اجرا شده و سی پی یو و رم کمتری را این سیستم عامل اشغال خواهد کرد..ویندوز سرویس پک ۳ و دارای آپدیت چند روز پیش نوامبر ۲۰۱۱ میباشد.

 

 

تصاویری از محیط ویندوز و محیط نصب :

  

   

 

نرم افزارهای  اضافه شده به ویندوز که بعد از نصب ویندوز به صورت اتوماتیک نصب خواهند شد  :

Microsoft. NET Framework V.2.
Java Platform SE V.6.
  K-Lite Mega Codec Pack V.7.9.0.
Real Alternative V.2.0.2.
- Yahoo Messenger eleven.
Windows Live Messenger V.14.0.8117.416.
Adobe Flash Player V.11 For All Browsers.
Foxit Pdf Reader V.4.3.1.218.
Internet Download Manager V.6.07.
WinRAR V.4.01 En.
WinAmp V.5.601.
FireFox V.8.0.

 

نرم افزارهای غیر ضروری حذف شده جهت بالا رفتن سرعت ویندوز :

Internet Games.
  ScreenSavers.
Sample Music.
  Msn Explorer.
Windows Messenger.
Net Frame Work.
  Search ASssistant.
Tour.
Old Wallpaper.
  Old Themes.
Old sound. - not deleted anything from the language and definitions

روش استفاده :

پس از دانلود با کمک نرم افزار Winrar (از اينجا دانلود کنيد) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس از فايل ISO استخراج شده مي توانيد فايل ISO استخراج شده را با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اينجا دانلود کنيد) با سرعت 4x بر روي يک سی دی یا دی وی دی خام رايت نماييد.


 
حجم فایل: 654 مگابایت
پسوردپسورد فایل :   www.patoghu.com  


برچسب‌ها: ويندوز اكس پي, دانلود, نرم افزار اكس پي, دالود نرم افزار, به ياد تو , وبلاگ به ياد تو,

ارسال توسط مدير
تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390
ساخت حرفه ای و آسان وب سایت با BlueVoda: Website Builder 9.24 + Templates
Website Builder محصولی از شرکت BlueVoda، یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای، با حجم کم می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید صفحات وب و سایت خود را به آسانی به صورت کاملاً حرفه ای طراحی نمایید. شما هیچ نیازی به دانستن علم و زبان برنامه نویسی HTML نخواهید داشت و همه چیز به صورت گرافیکی صورت می گیرد و طراحی بسیار آسان طوری که همه چیز کشیدنی و رها کردنی است. با این نرم افزار به راحتی می توانید صفحات خود را بسیار جذاب و زیبا درست کنید. آنها را کپی بگیرید و صفحات دیگر خود را بسازید. همچنین این نرم افزار دارای هزاران لوگو برای وب سایت و نیز تعداد بسیار زیادی پس زمینه می باشد که براحتی قادرید از آنها در طراحی صفحات خود استفاده کنید. این نرم افزار به راحتی آموزش گام به گام درست کردن صفحات وب خود را به صورت ویدیوئی آموزش می دهد که این کار باعث تندی و پیشرفت شما در ساخت صفحات وب سایت می شود، محیط کاربر پسندی را نیز در اختیار شما می گذارد که تمام ابزار در این محیط قابل دسترس می باشند و هر کسی می تواند به راحتی استفاده کند. کار این نرم افزار شبیه به Front page است.
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار BlueVoda: Website Builder 9.22 + Templates:
- نیاز نداشتن به دانستن زبان برنامه نویسی HTML
- امکان استفاده از قالب های از پیش ساخته شده
- دارای ۳۳۰ بولت و پیکان و بیش از ۲۵۰ آیکون
- بیش از ۶۰۰ الگوی آماده HTML
- دارای ۴۵۷ هدر صفحه و ۴۹۱ منوی بار
- شامل ۱۳۰۶ لوگوی صفحه و ۸۱ دکمه آماده
- قابلیت ساختن بی نهایت صفحات وب
- توانایی ارسال فایل ها بر روی هاست در چند ثانیه
- توانایی ساخت تعداد نامحدودی وب سایت
- قابلیت نمایش و ویرایش قالب ها روی دسکتاپ محلی و یا وب سایت روی سرور میزبان
- امکان ویرایش قبل از ذخیره
- و …

 

 
حجم فایل: 58 مگابایت
پسوردپسورد فایل :   www.patoghu.com  
 

برچسب‌ها: ساخت وب, نرم افزار ساخت وب, وب سازي, دانلود , دانلود نرم افزار , به ياد تو , وبلاگ به ياد تو,

ارسال توسط مدير
تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390
اسکریپت نویسی تحت زبان PHP با PHP Designer 2010 v7.2.1
phpDesigner که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در  اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار phpDesigner v7.1.0.31 :
- سازگاری کامل با PHP ، HTML و  CSS
- خطایابی سریع املای دستوری و لغات
- وجود تکمیل کننده سریع و هوشمند در نرم افزار
- حجم مناسب و سرعت بالا در اجرا در مقایسه با نرم افزاری نظیر Zend
- پردازشگر داخلی اسکریپت ها
- سازگاری با آخرین و جدیدترین فریم ورک ها
- انتشار مستقیم و آنلاین کدها در نرم افزار
- قابلیت قراردادن عکس در کدهای CSS‌ با استفاده از File Browser‌ در تگ ها
- استفاده از جدیدترین نسخه PHP
- وجود Tab Browsing در نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و…

 
حجم فایل: 26.9 مگابایت
پسوردپسورد فایل :   www.patoghu.com  
 


برچسب‌ها: اسكريپ نويسي, نرم افزار اسكريپ نويسي, دانلود نرم افزار , نرم افزار كامپيوتري, كاربردي, به ياد تو , وبلاگ به ياد تو,

ارسال توسط مدير
تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390

مایکروسافت آفیس 2010 علاوه بر نرم افزار های حرفه ای که ارائه می دهد روش قدرتمند و جدیدی برای ارائه بهترین کار است .چه در محل کار شما، در خانه یا در مدرسه, کامپیوتر، مرورگر وب، و یا گوشی های هوشمند آفیس 2010 قابل استفاده است. توجه مخاطبان را به سوی خود جلب کنید و نحوه ارائه خواسته آنها را توسط ابزار حرفه ای در آفیس 2010 همراه با ایده های خود تلفیق کنید و ارائه ای عظیم و زیبا داشته باشید. مایکروسافت آفیس 2010 شامل نرم افزار های حرفه ای است که عبارتند از : Microsoft Word 2010 , Microsoft Access 2010, Microsoft Excel 2010, Microsoft PowerPoint 2010, Microsoft OneNote 2010, Microsoft Outlook 2010 , Microsoft Publisher 2010 و Microsoft Office Web Apps. نسخه 32بیت و نسخه 64 بیت به صورت جداگانه همراه با سریال نامبر و فایل فعال سازی قابل دانلود است.

Microsoft Office 2010 Professional Plus Retail Edition x86/x64 - دانلود آفیس 2010 با سریال نامبر و فعال ساز

Microsoft Office 2010 قدرتمندترین و جدیدترین راه ها را برای ارائه در محیط کار , خانه و مدرسه به شما هدیه می دهد. نتایج تحقیقات خود را به بهترین نحو ارائه کنید. با ابزار قدرتمند در مجموعه نرم افزار های کاربردی مایکروسافت به نام آفیس دیگر هیچ کم و کاستی در اتوماسیون اسناد خود نداشته باشید. شما می توانید بانک اطالاعاتی قوی از داده های خود بسازید. توسط نرم افزار صفحه گسترده اطلاعات خود را طبقه بندی کنید و با فرمول های موجود گزارشات لازم را تهیه و چاپ نمایید. در هنگام ارائه مستندات از نرم افزار پاور پوینت استفاده کنید و اسلاید های حرفه ای تهیه و عکس ها و فیلم های خود را همراه با نمودار در آن بگنجانید. با نرم افزار اوت لوک ایمیل های خود را مدیریت کنید و توسط قابلیت جستجوی آنی بین هزاران ایمیل در کمتر از 1 ثانیه جستجو انجام دهید. توسط نرم افزار ناشر مایکروسافت به انتشار اسناد خود در وب بپردازید و آنها را با استانداردهای مختلف بروز کنید. مجموعه نرم افزار های کاربردی مایکروسافت در بسته نرم افزاری آفیس 2010 هم اکنون در سایت دانلود رایگان در دسترس شماست. سایت دانلود رایگان امیدوار است از دانلود Microsoft Office Professional Plus 2010 لذت ببرید.

سیستم مورد نیاز جهت نصب و اجرای Microsoft Office Professional Plus 2010:

  • پردازنده : 1 گیگاهرتز
  • رم : 256 مگابایت جهت نصب و 512 مگابایت جهت فعال سازی و استفاده از تمامی امکانات از جمله جستجوی آنی در Outlook
  • فضای دیسک جهت نصب و استفاده : 3.5 گیگابایت
  • صفحه نمایش : رزولوشن حداقل 1024x768 یا بزرگتر
  • سیستم عامل : Windows XP SP3 , Windows 7 ,Windows Vista SP1,Windows Server 2003 SP2,Windows Server 2008 (32بیت و 64بیت)
  • MSXML 6.0 فقط برای نصب روی سیستم های 32-bit نیاز است.
  • کارت گرافیک : DirectX® 9.0c حداقل 64 MB
  • حداقل 2گیگاهرتز پردازنده جهت جستجوی صوتی در OneNote نیاز است.

حتما فایل Readme.txt را بعد از دانلود کامل بخوانید.

دانلوددانلود رایگان نسخه 32 بیت (حجم : 653.84 مگابایت)
دانلوددانلود رایگان نسخه 64 بیت (حجم : 722.29 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 


برچسب‌ها: افيس, افيس 2010, ميكروسفت افيس, دانلود, نرم افرار, به ياد تو, وبلاگ به ياد تو,

ارسال توسط مدير
تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390

می دانید که اساس کار رایانه بر روی محاسبه بنا گشته است و وظیفه رایانه های اولیه محاسبات سخت و طاقت فرسا بوده است. سایت دانلود نرم افزار رایگان برنامه ای به نام Novus Calculator که یک نرم افزار ماشین حساب مهندسی فنی می باشد آشنا می سازد که به جرات می توان گفت یکی از برترین نرم افزار ها در این زمینه می باشد.
این نرم افزار تنها یک ماشین حساب ساده نیست بلکه قادر است مسائل ریاضی و آماری را محاسبه و پاسخ را به شما نمایش دهد. نرم افزار ماشین حساب مهندسی در تبدیل ارز ها به یکدیگر، محاسبات مالی، تبدیل یکا ها، محاسبات مالیت و وام ها و ... کاربرد فراوانی داشته و می تواند پاسخگوی تمام نیاز های یک کاربر باشد. این نرم افزار از گرافیک و رابط بصری زیبایی نیز برخوردار است و سرعت پاسخگویی آن به فرامین بسیار بالاست.Novus Calculator 1.1.1.0 Portable - نرم افزار ماشین حساب قدرتمند

قابلیت های اصلی برنامه ماشین حساب

  • ماشین حسابی ساده و قدرتمند برای محاسبه اعمال اصلی ریاضی
  • امکان محاسبه توابع ریاضی و آماری
  • امکان محسابه امورات مالی و مالیاتی
  • امکان تبدیل ارز ها به یکدیگر با نرخ گیری از کاربر
  • امکان تبدیل یکاها به یکدیگر با پشتیبانی از تمام یکاها
  • سرعت پاسخگویی و سرعت بالای انجام محسابات
  • استفاده و کاربرد بسیار آسان برای هر کاربر
  • رابط کاربری بسیار زیبا و جذاب

دانلوددانلود رایگان نرم افزار ماشین حساب (حجم : 4.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 


برچسب‌ها: ماشين حساب, ماشين حساب قدرت مند, دانلود ماشين حساب, نرم افزار , دانلود نرم افزار, نرم افزار كامپيوتر, به ياد تو , وبلاگ به ياد تو,

ارسال توسط مدير
تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390

با پیشرفته شدن مرورگر ها و نرم افزار های متصل به اینترنت که همراه با عدم جذابیت دچار کلیشه و سادگی بودند، فلش به مرورگرها راه پیدا کرد و وب را جذاب کرد. فلش پلیر امروزه نیاز هر مرورگر اینترنت است و نیاز هست که حتما بروز باشد Adobe Flash Player 11 که بتواند به خوبی تمامی امکانات به کار برده در فایل فلش SWF موجود در صفحه وب را نمایش دهد. امروزه 100 ها میلیون دستگاه به اینترنت متصل هستند و از مرورگر فلش برای نمایش فایلهای swf درون صفحات وب استفاده می شود که دانلود Flash Player 11 امروز با امکانات فوق العاده تولید شده است.
دانلود فلش پلیر جدید قابل نصب بروی Windows XP, 2003, Vista, Windows 7, XP 64, Vista 64, Windows7 64 است. امیدواریم از دانلود پلاگین فلش پلیر از سایت دانلود نرم افزار رایگان برای مرورگر های اینترنت اکسپلورر و باقی مرورگر ها از جمله اپرا، کروم، آوانت، AOL، فایر فاکس و... لذت ببرید.Adobe Flash Player 11.0.1.152 Final x32 x64 - دانلود فلش پلیر 11

ویژگی های جدید Adobe Flash Player 11.0.1.152

  • دارای قابلیت Virtual Machine همان ماشین های مجازی
  • افزایش دایره امنیتی
  • اجرای فایل های فلش
  • نصب آسان با فراگیری سریعتر در مرورگرها بدون نیاز به نصب مجدد
  • رونمایی بروز رسانی جدیدتر
  • قابلیت اپلود و دانلود فایل در Flash Player 11
  • سازگاری با IME
  • پشتیبانی از تمام مرورگر ها Internet Explorer, AOL, Firefox, Mozilla, Chrome و Opera
  • پشتیبانی از سیستم 32 بیت و 64 بیت

دانلوددانلود رایگان پلاگین فلش پلیر 11 (حجم : 16.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 


برچسب‌ها: فلش پلير , دانلود, نرم افزار فلش پلير, نرم افزار , به ياد تو , وبلاگ به ياد تو,

ارسال توسط مدير
تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390

CyberLink YouCam 5.0.720.17218 Retail - دانلود نرم افزار وبکم

CyberLink YouCam نرم افزار وبکم معروفی برای مدیریت وبکم ها و فراهم آوردن امکانات جدیدی برای گپ تصویری در اینترنت است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا بخواهید به وسیله برنامه های مسنجر WebCam موجود با دوستان خود گپ تصویری داشته باشید تا با یکدیگر به شوخی و تفریح بپردازید. اما یکی از عواملی که نظر شما را جلب میکند استفاده از یک برنامه وبکم موثر برای کنترل وبکم است که امکانات خاص و مورد قبول را برای شما فراهم کند. نسخه جدید برنامه CyberLink YouCam 5 که سایت دانلود رایگان نرم افزار برای شما کاربران آماده کرده یکی از برنامه های قوی و معروف در زمینه کنترل و مدیریت وبکم WebCam میباشد که توسط کمپانی معروف CyberLink ارایه شده است.
به وسیله این برنامه وبکم جذاب میتوانید با دوستان خود گفتگوی تصویری داشته باشید و حتی در هنگام گفتگو میتوانید عکس گرفته و یا فیلم برداری کنید و آنها را در سایت YouTube به طور مستقیم ارسال کنید. قرار دادن افکت ها و سازگاری با اکثر برنامه ای مسنجر از جمله نرم افزار معروف Yahoo Messenger از قابلیت های کوچک این برنامه میباشد، امکانات بی پایان در این برنامه Web Cam نظر هر کاربری را به خود جلب میکند. پیشنهاد گروه دانلود رایگان دانلود و استفاده از این نرم افزار وبکم است.

CyberLink YouCam 5.0.720.17218 Retail - دانلود نرم افزار وبکم

ویژگی های جدید نرم افزار CyberLink YouCam 5

  • کلاه های جدید و 25 لوازم جدید افزوده شده
  • ضبط مکالمه های تصویری برای مثال بعنوان جشن تولد و یا مناسبت های دیگر
  • دارای صفحه نمایش با سطح گرافیکی بالا
  • ایجاد افکت های جدید و اضافه کردن آن ها از سایت DirectorZone
  • اضافه کردن گزینه های فیلتر، فریم ها، distortions، افکت های جدید و ...
  • اضافه کردن رنگ های جدید به مکالمات آنلاین
  • ایجاد یک آواتر در هنگام مکالمه های اینترنتی Web Cam
  • دارای 20 قالب برای ایجاد محیطی زیبا در هنگام مکالمه های اینترنتی
  • قابلیت اثرات انیمیشن سه بعدی
  • سازگاری با انواع وبکم ها و برنامه های مسنجر
  • قابلیت ارسال مستقیم ویدیو ها به سایت YouTube
  • سازگاری کامل با ویندوز 7

دانلوددانلود رایگان نرم افزار مدیریت وبکم (حجم : 155 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 


برچسب‌ها: دانلود نرم افزار وبکم, وبكم, دانلود, نرم افزار كامپيوتري, به ياد تو , وبلاگ به ياد تو,

ارسال توسط مدير
تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390

Mozilla Firefox 9.0 Final - دانلود فایرفاکس 9

Mozilla Firefox 9 مرورگر تحت وبی است برای مرور و جستجو در بین صفحات اینترنتی با سرعت و امنیت بسیار بالا که محصول کمپانی قدیمی Mozilla است و در زمینه ارائه ابزار های اینترنتی بسیار محبوب و معروف است. مرورگر فایر فاکس موزیلا محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش فراتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera قرار دادند زیرا امکانات این مرورگر از قبیل، امنیت، سرعت، کیفیت نظر هر کاربری را نیز به خودش جلب میکند. در حال حاضر در نرم افزار موزیلا 9 بیشترین کاربر را برای مرور در دنیای مجازی دارد و در طی سالیان توانسته بخوبی از رغیبان خود جلو بزند و رتبه اول را کسب کند. در طی مدت های گذشته شاهد بودیم که برنامه موزیلا در مدت های طولانی نسخه فینال را توزیع میکرد اما امروزه با تاخیر سیاست های بنیان گذار آن یعنی موزیلا، نسخه های فینال بزودی عرضه میشوند و مشکلات سریعتر برطرف میشوند. هم اکنون گروه دانلود نرم افزار رایگان به شما پیشنهاد میکند تا این برنامه دانلود موزیلا جدید فایرفاکس 9 را از سایت ما دریافت کنید.

Mozilla Firefox 9.0 Final - دانلود فایرفاکس 9

ویژگی های نرم افزار Mozilla Firefox 9

  • سرعت بالا در بارگذاری صفحات
  • پشتیبانی از HTML نسخه ۵
  • پشتیبانی از نسخه ۳ CSS
  • دارای قابلیت Tabbed Browsing (باز شدن صفحات متعدد در یک پنجره)
  • امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت با سپری قدرتمند
  • جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و سارقان اینترنتی و جاسوس ها
  • جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup – bloker)
  • محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
  • زیبایی در طراحی با رابط کاربری آسان
  • دارای پوسته های مختلف و دانلود آن ها از طریق سایت موزیلا
  • قابلیت نصب پلاگین های مختلف برای عملکرد بهتر و امنیت بیشتر

قابلیت های جدید موزیلا 9

  • فرم های ورود اطلاعات توسط جاوااسکریپت بسیار پرفرمنس بهتری دارند.
  • عدم ردیابی توسط جاوااسکریپت به گزینه های تنظیمات اضافه شده است
  • قابلیت کشیدگی فونت اضافه شده است
  • پشتیبانی از استایل tex-overflow تصحیح شده است
  • قابلیت های html5 و css بروز شده است
  • خیلی از خطاهای پایدار نبودن برطرف شده است
  • خیلی از خطرهای امنیتی برطرف شده است
  • افزونه های مورد نیاز نصب شده و در حالت عادی غیرفعال است
  • اضافه شدن افزونه one-time
  • اضافه شدن نوار جستجوی توییتر Twitter
  • اولویت بندی جدید برای تقاضا در باز شدن زبانه های جدید
  • بهبود در اجرای مرورگر با سرعت فوف العاده
  • بهبود در عملکرد و در هنگام استفاده از عناصر آهنگ ها ویدیو ها
  • پشتیبانی CORS در دامنه های WebGL
  • پشتیبانی از منوهای HTML5
  • پشتیبانی برای insertAdjacentHTML
  • بهبود و پشتیبانی برای نوشتن در زبان CSS و بسیاری زبان های دیگر
  • پشتبانی پیشرفته WebSocket
  • افزایش امنیت

دانلوددانلود رایگان موزیلا فایر فاکس 9 مرورگر جدید (حجم : 14.79 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 


برچسب‌ها: دانلود فایرفاکس 9, دانلود , نرم افزار كامپيوتري, نرم افزار فاير فاكس, به ياد تو , وبلاگ به ياد تو,

ارسال توسط مدير
تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390

Yahoo! Messenger 11.5.0.155 - دانلود یاهو مسنجر 11 جدید

اکثر کاربران اینترنت با نرم افزار پیغام رسان یاهو به نام یاهو مسنجر آشنا هستند و بیشتر ما از آن برای شرکت در کنفرانس ها، ارتباط با دوستان، شرکت در چت روم ها، مکالمات و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنیم و امکاناتی همچون گفتگو با دوستان آنلاین ، گذاشتن پیغام برای دوستان لیست خود، مطلع سازی از ایمیل های جدید، پشتیبانی از فایروال های گوناگون، قابلیت ذخیره سازی و گرفتن پرینت از گفتگو ها، همچنین ارائه سرویس های PC-PC, PC-Phone و Phone-to-PC،اشتراک گذاری فایل و تصاویر، اتاق های مختلف چت، نمایش وبکم و بسیاری امکانات دیگر را نام برد.اما امروز بعد از مدت ها ارائه نسخه بتای این نرم افزار نسخه کامل آن بروی سایت یاهو منتشر شد.

Yahoo! Messenger 11.5.0.155 - دانلود یاهو مسنجر 11 جدید

با یاهو مسنجر به دوستانتان نزدیک تر شوید

  • راحت ترین راه دسترسی به دوستان آنلاین و برقرار کردن ارتباط و تماس با آنها توسط یاهو مسنجر
  • به راحتی حالت خود را به دوستانتان نمایش دهید و با آنها به بحث و گفتگو بپردازید
  • با هم دیگر به صورت تصویری ارتباط بر قرار کنید و به صورت آنلاین و 2طرفه فایل های ویدوئی را تماشا کنید

امکانات کلی نرم افزار اینترنت یاهو مسنجر

  • قابلیت ارسال پیام فوری به یک دوست
  • قابلیت ارسال پیام متنی کوتاه از طریق اینترنت
  • قابلیت گفتگو در اتاق های گفتگو با چندین هزار کاربر آنلاین در سرتاسر جهان
  • امکان برقراری تماس رایانه به رایانه و رایانه به تلفن ثابت با هزینه بسیار ناچیز
  • قابلیت تماشای ویدئو های آنلاین در پنجره چت به صورت 2 طرفه
  • قابلیت دریافت و ارسال فایل بین 2 رایانه متصل به نرم افزار یاهو مسنجر
  • قابلیت نصب بر روی ویندوز 2000 , ویندوز xp , ویندوز 2003 , ویندوز ویستا , ویندوز 7 , ویندوز xp و Vista و 7 به صورت 64 بیتی
  • قابلیت Y! Updates برای مطلع شدن از وقایع و رخداد ها و تغییرات دوستان در بخشی از مسنجر
  • قابلیت برقراری Video Call با بالاترین کیفیت ممکن
  • قابلیت کار با چندین زبان مختلف
  • پشتیبانی کامل و رسمی از ویندوز 7 مایکروسافت

دانلوددانلود رایگان یاهو مسنجر 11 (حجم : 17.11 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 


برچسب‌ها: يا هو مسنجر , دانلود , دانلود يا هو مسنجر, دانلود نرم افزار , نرم افزار كامپيوتر, به ياد تو , وبلاگ به ياد تو,

ارسال توسط مدير
تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390

WinZip Pro 16.0.9661 Final - دانلود وین زیپ نرم افزار فشرده سازی

نسخه جدید یکی از با تجربه ترین و معروف ترین نرم افزارهای موجود در زمینه فشرده سازی WinZip 16 نام این نرم افزار فشرده ساز حرفه ای و قدرتمند می باشد. به جرات می توان گفت WinZip اصلی ترین و مطمئن ترین نرم افزار دانلود وین زیپ در زمینه فشرده سازی فایل ها در ویندوز می باشد. یکی از برترین ویژگی های این نرم افزار راحتی استفاده از آن می باشد و همچنین عرضه ویژگی های منحصر به فرد دیگر منجر به این شده است که این نرم افزار بعنوان ابزار طلایی در زمینه فشرده سازی و پشتیبانی از فرمت های CAB, TAR, gzip, UUencode, XXencode, BinHex, MIME و ZIP معروف باشد.
طراحی نسخه جدید WinZip Pro یکپارچگی عمیقی با ویندوز پیدا کرده است و با آخرین نسخه ویندوز یعنی ویندوز محبوب 7 بهترین تعامل را داراست و با ویژگی های ابتکاری خود، امنیت و راحتی را در فشرده سازی بسیار بهبود داده است و پیشرفت چشمگیری داشته است. قابلیت مهم دیگر نرم افزار فشرده سازی WinZip پشتیبانی از قابلیت های موجود در ویندوز 7 همانند: Libraries, Jump Lists, Explorer Preview, Touch Screen Gestures میباشد که یکپارچه سازی و سازگاری کامل این نرم افزار وین زیپ با این ویندوز محبوب را نشان می دهد. امیدواریم از دانلود این نرم افزار از سایت دانلود نرم افزار رایگان لذت ببرید.

WinZip Pro 16.0.9661 Final - دانلود وین زیپ نرم افزار فشرده سازی

ویژگی های جدید نرم افزار WinZip

  • نهایت سرعت در فشرده سازی فایل و فولدر ها
  • اکسترکت کردن یا UnZip کردن فرمت های 7Z, IMG, و ISO
  • ظاهری زیبا با رابط کاربری آسان
  • وجود دکمه زیپ جهت فشرده سازی سریع و مستقیم فایل ها
  • قابلیت کدگذاری حرفه ای جهت اعمال پسورد بروی فایل های محرمانه
  • اکسترکت کردن و یا Unzip در نهایت سرعت تنها با یک کلیک
  • مدیریت فایل های فشرده و آرشیو بندی آن ها
  • فشرده و کمپرس سازی 25 درصدی عکس ها بدون افت کیفیت
  • قابلیت بازگشایی فایل ها از داخل آرشیو فشرده با نرم افزارهای پیشفرض ویندوز ( Open With )
  • پشتیبانی از تمامی فرمت های فشرده سازی
  • ایجاد پسورد بر روی فایل های فشرده
  • قابل حمل کردن نرم افزار ها تنها با طی نمودن چند مرحله
  • هماهنگی با سرور های FTP و اشتراک گذاری سریع بر روی سرور
  • قابلیت رایت بر روی دیسک های CD و DVD
  • اشتراک گذاری فایل های فشرده
  • تعمیر یا ریپیر فایل های فشرده خراب و ناقص
  • قابلیت گرفتن پشتیبان بصورت فشرده از دسکتاپ، تصاویر دوربین های دیجیتالی، اسناد، ایمیل ها Backup
  • پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7

دانلوددانلود رایگان نرم افزار وین زیپ جدید (حجم : 52.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 


برچسب‌ها: نرم افزار , فشرده سازي , نرم افزار فشرده سازي, زيپ, دانلود , دانلود نرم افزار , به ياد تو, وبلاگ به ياد تو,

ارسال توسط مدير
تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390

نرم افزار ترجمه زبان و ديكشنري بابيلون9

به جرات می توان گفت دیکشنری بابیلون Babylon یکی از بهترین و برترین نرم افزار های مترجم در جهان محسوب می شود. این نرم افزار قادر است 75 زبان مختلف و 25 زبان ویکی پدیا را با چند کلیک ساده به یکدیگر ترجمه کند، این قابلیت تنها برای لغات وجود ندارد، بلکه شما در این نرم افزار قادرید متون خود را به صورت آنلاین ترجمه کنید. لازم به ذکر است در ترجمه ی متون این نرم افزار قوائد ترجمه نیز تا حد بالایی رعایت می گردد و نسبت به سایر نرم افزار های مشابه برتری بسیار زیادی دارد.
قابلیت این نرم افزار محبوب امکان ترجمه ایمیل ها، صفحات وب، مستندات اینترنتی، گرفتن غلط املایی، تلفظ، پشتیبانی از آفیس و دسترسی آسان به واژه نامه ها و دانشنامه ها می باشد که مورد استقبال کاربران اینترنت قرار گرفته است. دانلود دیکشنری بابیلون دارای Hot Keys یا دکمه های میانبر نیز می باشد که با این امکان شما را قادر خواهد ساخت تا براحتی در هر صفحه ای از سیستم عامل با زدن دکمه ای خاص یا کلیک با موش واره معنی لغت را کنار آن مشاهده نمایید که در ترجمه سریع تر بسیار موثر خواهد بود.Babylon Pro 9.0.0 r30 Full - نرم افزار ترجمه زبان و دیکشنری بابیلون 9

امکان مفیدی که به نرم افزار بابلیون در نسخه پایانی آن مورد توجه است دایره المعارف ویکی پدیا می باشد. بدین صورت که اگر معنی کلمه ای را جستجو نمایید، نرم افزار بابلیون به صورت اتوماتیک از دایره المعارف جهانی ویکی پدیا تاریخچه و توضیحات بیشتری را در آن مورد به شما ارایه خواهد کرد که در انجام تحقیقات از مقالات انگلیسی بسیار کارا خواهد بود.
دانلود نرم افزار دیکشنری بابیلون 9 از قابلیتی با نام Glossary بهره می برد که با اضافه کردن Glossary های جدید امکانات، زبان و فرهنگ های قابل ترجمه در این نرم افزار افزایش می یابد و این نشان از انعطاف و توسعه پذیری این نرم افزار دارد. آخرین نسخه کامل دانلود بابیلون Babylon Pro 9.0.0 می باشد که امروز در سایت دانلود رایگان نرم افزار با امکان ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی بدون نیاز به اینترنت به اشتراک گذاشته شده است.

قابلیت های اصلی نرم افزار دانلود دیکشنری بابیلون 9

  • ترجمه آسان و کامل لغات و متون
  • پشتیبانی از 75 زبان زنده دنیا
  • قابلیت اضافه کردن زبان و فرهنگ از طریق افزودن Glossary به نرم افزار
  • دارا بودن بیش از 3 میلیون لغت در فرهنگ لغات نرم افزار
  • امکان اضافه کردن فرهنگ لغت موضوعی برای ترجمه آسان مقالات اختصاصی
  • ابزار غلط یاب املایی که (با پشتیبانی از تمام زبان ها) غلط های املایی را نمایان می سازد
  • نمایش معنی لغات در هر نرم افزاری با کلید های میانبر
  • امکان اتصال به دایره المعارف جهانی ویکی پدیا
  • امکان تبدیل واحد های اندازه گیری ، واحد پول و ... به کمیت های فرعی
  • امکان ترجمه صفحات وب، ایمیل ها، مستندات آنلاین، تلفظ، پشتیبانی از آفیس و ...

دانلوددانلود رایگان نرم افزار دیکشنری بابیلون 9 (حجم : 22.6 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 


برچسب‌ها: بابيلون, نرم افزار بابيلون, دانلود بابيلون, ديكشنري, ترجمه, دانلود, نرم افزار , به ياد تو , وبلاگ به ياد تو,

ارسال توسط مدير
تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390

دانلود نرم افزار باز يابي اطلاعات

Android Data Recovery نام یکی دیگر از نرم افزار های کمپانی Wondershare از سایت دانلود رابگان نرم افزار میباشد که به شما کمک میکند تا اطلاعات از دست رفته گوشی خود را بازگردانی کنید. افراد بسیاری هستند که در گوشی خود اطلاعات و داده های مهمی را ذخیره میکنند. این داده ها ممکن است دیتا های بازی، نرم افزار، نوت ها و یا عکس های و فیلم ها .... باشد که در عین حال ممکن است این اطلاعات برای کاربر بسیار مهم باشد.
خوب از دست دادن اطلاعات مهم شاید به هدف فرد لطمه بزند و یا باعث ناراحتی شود. با نرم افزار Wondershare Android Data Recovery بازیابی اطلاعات اندروید شما کافیست گوشی خود را با رابطی که در اختیار دارید به کامپیوتر متصل کرده و سپس گوشی خود را اسکن کنید و اطلاعات از دست رفته موجود در مموری کارت های SD و خود گوشی را بدون نقصی بازیابی کنید. نهایت سرعت و بازگردانی انواع اطلاعات و شناسایی خودکار گوشی های اندروید بدون دردسر از قابلیت های این نرم افزار کاربردی است. شما هم اکنون میتوانید این نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی را از سایت دانلود رایگان نرم افزار دانلود کنید.

Wondershare Android Data Recovery 1.0.0.18 - دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید

ویژگی های نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی اندروید

  • بازیابی فیلم ها، تصاویر و موسیقی ها
  • نهایت سرعت و کیفیت در بازیابی اطلاعات
  • بازیابی اسناد از دست داده شده و آرشیو های ذخیره شده بر روی تلفن های آندروید
  • پشتیبانی از تمامی مدل های گوشی های اندروید
  • اتصال تنها بوسیله کابل USB و سازگاری با گوشی های HTC، سامسونگ، موتورولا، ال جی، و غیره
  • تنها یک کلیک برای اسکن تمام اطلاعات از دست رفته مانند عکس، فیلم، فایل صوتی، و غیره
  • پیش نمایش عکس های بازیابی شده در کیفیت اصلی
  • بازیابی اطلاعات بصورت دسته بندی شده
  • بازیابی تنها با یک کلیک

دانلوددانلود رایگان نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید (حجم : 15.8 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 


برچسب‌ها: نرم افزار بازيابي اطلاعات, دانلود, نرم افزار, دانلود نرم افزار , به ياد تو , وبلاگ به ياد تو,

ارسال توسط مدير
تعداد بازديد :  
تاريخ : جمعه 1 دی 1390

20 دی 1390 ساعت 04:19

دانلود نرم افزار تبديل فيلم و ويرايش

Blaze Video Magic نرم افزار حرفه ای و جادویی از سایت دانلود نرم افزار رایگان برای تبدیل ویدیو های HD بدون افت کیفیت و تبدیل فرمت های مختلف ویدویی از قبیل (RM, RMVB, AVI, WMV, ASF, 3GP, MKV و غیره) است. این نرم افزار تبدیل فیلم و ویرایش حرفه ای تبدیل جامع و قدرتمند با پشتیبانی از همه فرمت ها شما در مقابل استفاده از نرم افزار های مبدل دیگر بی نیاز میکند.
تبدیل فرمت های ویدیویی برای سازگاری کامل با دستگاه های قابل حمل مانند اپل، آیفون، آی پاد، تلفن های Android، تلفن های 3GP و ... از ویژگی های این نرم افزار است. علاوه بر این قابلیت هایی همچون ویرایش حرفه ای فیلم ها و ساخت آهنگ زنگ متناسب با گوشی مورد نظر و دانلود ویدیو از سایت یوتیوب و یاهو و ساخت اسلاید شو های جذاب در این نرم افزار میتواند مورد توجه قرار گیرد.

Blaze Video Magic Pro 6.0.0.0 Portable - دانلود نرم افزار تبدیل فیلم و ویرایش حرفه ای

مبدل همه فرمت های ویدیویی

پشتیبانی از دیسک های دی وی دی و ویدیو های HD و پشتیبانی از فرمت های وردی از قبیل (RM, RMVB, AVI, WMV, ASF, MPG, MPEG, MPE, M1V, MPV2, MP4, DAT, 3GP, MOV, VOB, FLV, MKV) برای تبدیل و پشتبانی از فرمت های (AVI, MP4, MPG, MKV, TS, WMV, MOV) SD های ویدئویی (AVI, MP4, MPG, MKV, TS, WMV, MOV, 3GP, 3GP2) برای خروجی بعد از تبدیل همچنین جدا سازی فرمت های صوتی MP3, MP2, AAC, AC3 از ویدیو هاست.

پشتیبانی از تبدیل DVD

بوسیله این قابلیت شما میتوانید فیلم های دی وی دی خود را به فرمت هایی از قبیل MP4, MPG, MKV, AVI, TS, WMV, MOV تبدیل کنید و یا چند دیسک دی وی دی با محتویات فیلم را با یکدیگر ادغام کنید.

پشتیبانی و سازگاری فرمت های خروجی متناسب با گوشی ها و دستگاه های قابل حمل

تبدیل فرمت های ویدیویی برای سازگاری کامل با گوشی هایی همچون اپل، ARCHOS، شاه توت (BlackBerry)، سونی، نوکیا، پالم (Palm)، دل (Dell) و...

سفارشی کردن تنظیمات صوتی ویدیو

براحتی تنظیماتی از قبیل نرخ بیت های ویدئویی، نرخ فریم، اندازه ویدئو، نرخ بیت صوتی، سرعت نمونه برداری و ... را بصورت دلخواه تنظیم کنید.

ساخت آهنگ زنگ آیفون

پشتیبانی از ساخت 35 دقیقه ای آهنگ زنگ آیفون، ساخت آهنگ زنگ با کیفیت بالا تا 35 دقیقه برای سازگاری تمام با آیفون و همچنین میتوانید از آهنگ های موجود در فیلم مورد علاقه خود استفاده کنید و آهنگ آن را به آهنگ زنگ تبدیل کنید.

مشاهده اطلاعات دستگاه

در این بخش تا زمانی که دستگاه های قابل حمل، گوشی های موبایل و ... به سیستم متصل باشد شما قادر به مشاهده تمامی اطلاعات آن خواهید بود.

ویرایشگر جادویی

یکی از بخش های جادویی این نرم افزار ویرایش فیلم است که شما میتوانید سایز و نوع کیفیت و میزان شفافیت و رنگ بندی فیلم را تغییر دهید و یا در آن متن دلخواهی اضافه کنید. همچنین قابلیت چسباندن تیکه هایی از فیلم و یا جداسازی آن ها از ویژگی های این نرم افزار است.

ساخت اسلاید های نمایشی

شما قادر هستید با انتخاب چند عکس همراه با انتخاب یک موسیقی برای پس زمینه یک نگارخانه با حالت اسلاید نمایشی شخصی یا خانوادگی و ... برای خود طراحی کنید.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار تبدیل فیلم و ویرایش حرفه ای (حجم : 41.1 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
 


برچسب‌ها: دانلود, نرم افزار , نرم افزار ويرايش فيلم, دانلود نرم افزار , به ياد تو , وبلاگ به ياد تو,

ارسال توسط مدير
آخرين مطالب
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد